Mentre alguns encara discuteixen sobre qui dels quatre principals candidats a les eleccions del 26 de juny va guanyar el debat d’aquest dilluns, en l’àmbit televisiu la vencedora clara va ser laSexta, que es consolida com el referent televisiu estatal en informació política.

De les sis televisions estatals que van emetre el debat a quatre, laSexta va ser la més vista amb un 14,1% de quota de pantalla i 2.602.000 espectadors, superant de nou La 1, que es va quedar amb el 13,2% i 2.435.000 telespectadors. Per darrere van quedar Telecinco, amb el 12,1% de share i 2.236.000 seguidors; Antena 3, amb l’11% i 2.030.000; 13tv, amb un 2,5% i 464.000, i el Canal 24 Horas, amb l’1,7% de share i 308.000 telespectadors.

Sumant el conjunt de televisions que van emetre el debat a quatre (en total eren 17, les sis esmentades i 11 canals autonòmics), el debat a quatre va registrar una quota de pantalla del 57%, reunint un total de 10.496.000 espectadors.

Catalunya va ser el territori de l’Estat on l’audiència va ser més baixa, amb el 49,4% de share i 1.392.000 seguidors.

En aquest cas, els quatre primers llocs es van repetir respecte a la classificació en el conjunt d’Espanya. laSexta va ser la més vista amb el 13,2% de quota de pantalla i 371.000 telespectadors, seguida de La 1, amb l’11% i 308.000; Telecinco, amb el 10,8% i 303.000, i Antena 3 amb el 9,4% i 264.000 seguidors. Per la seva part, el Canal 24 Horas va registrar un 2,6% de quota i 72.000 espectadors, quedant per davant de 13tv, amb el 2,3% i 66.000, respectivament. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram