El grup Prisa ha tancat el 2014 amb unes pèrdues netes de 2.236,83 milions d’euros, un 66,4% més que els 648,70 milions negatius de l’any anterior.  Aquesta davallada en part s’explica per la venda del seu 56% de Canal+ a Telefónica. A banda, Prisa obté un benefici d’explotació de 28,72 milions d’euros, un 71,2% inferior als 99,58 de 2013.

Pel que fa als ingressos del conjunt grup, durant el 2014 van ser d’1.454,73 milions d’euros, un 6,3% menys que els 1.550,16 milions de l’exercici anterior, mentre que les despeses es van quedar en 1.271,34 milions, un 1,6% inferior als 1.292,60 de 2013.

En el cas dels negocis a l’Estat espanyol, els ingressos van ser de 580 milions, un 8,2% menys que els 631,72 de 2013, i les despeses de 614,94 milions, un 1,3% més que els 606,87 registrats fa un any.

En el mitjà radiofònic, Prisa ha obtingut un benefici d’explotació de 24,82 milions, un 6,7% més que els 23,27 de 2013, amb uns ingressos de 305,14 milions (-5,8%), dels quals 157,31 milions (-2,4%) corresponen a la facturació publicitària a l’Estat.

En canvi, en premsa el grup ha registrat unes pèrdues d’explotació de 21,59 milions d’euros, quan el 2013 van ser de 0,17. En aquest cas, els ingressos han estat de 260,22 milions (-7,9%), dels quals 109,37 milions corresponen a la publicitat (-2,9%) i 109 milions més a la circulació (-13,4%). 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram