El grup Prisa ha nomenat Ignacio Soto Pérez, fins ara director de Prisa Noticias, com a chief revenue officer en substitució d’Antonio Alonso Salterain, qui va assumir el càrrec l’abril de 2015. L’objectiu és impulsar el desenvolupament de nous negocis, la transformació dels models comercials i la monetització digital a nivell estatal i internacional.

En dependència directa del conseller delegat, José Luis Sainz, Soto dirigirà les àrees comercial i de màrqueting per potenciar la diversificació de nous negocis de les diferents unitats. Segons explica el grup, la seva activitat se centrarà en desenvolupar les millors estratègies comercials i en accelerar la innovació publicitària en tots els mercats, i també s’encarregarà d’impulsar l’estratègia de creixement d’ingressos basats en nous models de monetització, amb l’aplicació intensiva de la tecnologia, la innovació i el màrqueting digital.

Ignacio Soto es va reincorporar al grup el desembre de 2014 com a director de Prisa Noticias. La Va fitxar per primer com el 1999 provinent de Deloitte com a cap de control d’Unión Radio i Localia. El 2004 va ascendir a director financer; el 2007 va ser nomenat director gerent de Cuatro i CNN+, i el 2010 va passar a ser director d’operacions digitals de Prisa. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram