comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 01 Març 2017 a les 14:33

Les dues principals cadenes privades espanyoles, Telecinco i Antena 3, al febrer han tornat a empatar al capdavant del rànquing d'audiències, per tercer mes consecutiu, ara però amb un 11,3%, incrementant mig punt respecte gener. Per darrere, en tercera posició, continua TV3, però a més distància, doncs repeteix resultat, un 10,6% de share.

A continuació hi ha La 1, amb un 6,9% de quota (cau mig punt respecte gener), seguida de laSexta, que amb un 6% (repeteix resultat per tercer mes consecutiu) aconsegueix avançar Cuatro, amb un 5,6% (perd set dècimes). Tanquen la classificació de cadenes generalistes 8tv, amb un 3,4% de share (puja tres dècimes), i 13tv, amb l'1,9 (en guanya una).

Amb tot, al febrer, TV3 ha tornat a liderar el rànquing de programes 25 dels 28 dies, dels quals 24 gràcies als Telenotícies, i ha situat 13 programes entre els 40 més vistos del mes, sis d'ells entre els deu primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 guanya una dècima i registra un 1,5% de quota, mentre que el Super 3/33 i l'Esport3 la perden i es queden amb l'1,3% i el 0,9%, respectivament.

Telecinco recupera el liderat a l'Estat

En el conjunt de l'Estat, Telecinco ha recuperat el primer lloc després de dos mesos amb un 13,5% de quota de pantalla (mig punt més que al gener), mentre que Antena 3 torna al segon lloc però ben a prop, amb un 13,4% (puja una dècima).

Per darrere es troben La 1, amb el 10,1% de share (torna a caure quatre dècimes); laSexta, amb el 6,5% (puja una dècima); Cuatro, amb el 6,2% (en cau dues), i tanca 13tv amb un 2% (repeteix resultat).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i CST produiran continguts per detectar conductes de risc dels menors davant les pantalles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el Consorci Sanitari de Terrassa han signat un [...]

Sindicats i direcció d'El Periódico acorden 135 baixes

El comitè d'empresa d'El Periódico i la direcció del Grupo Zeta han tancat un acord per a [...]

À Punt estrena Consell de la Ciutadania

El passat dilluns es va constituir el Consell de la Ciutadania d'À Punt Mèdia, l'òrgan [...]

TV3HD abandona el MUX de Godó i es trasllada al de la CCMA

El canal TV3HD s'ha incorporat al múltiplex de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals [...]

El CAC convoca els premis a la investigació sobre comunicació audiovisual

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha obert la convocatòria de la 30a edició dels [...]

La URV i Repsol renoven la Càtedra d'Excel·lència en Comunicació

La Universitat Rovira i Virgili i Repsol han renovat el conveni de col·laboració que ambdues [...]

OJD llança un servei per auditar les campanyes de publicitat exterior digital

L'empresa auditora Introl ha posat en marxa el servei de certificació de campanyes [...]

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

Rècords de RAC1 i 'El matí de Catalunya Ràdio' a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans certifica el bon moment de la ràdio [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.