El grup Unidad Editorial ha tancat el 2015 amb unes pèrdues operatives de 85,7 milions d’euros, quatre vegades més que els 20,1 milions negatius de l’anterior exercici. Per la seva part, l’EBITDA registra unes pèrdues de 9,2 milions, quan el 2014 es van quedar en el mig milió.

L’any passat, els ingressos d’Unidad Editorial van ser de 330 milions, una 7,8% menys que els 358,1 milions de l’any passat. Dels ingressos, 151,8 milions corresponen a la publicitat, una caiguda del 3,1% respecte els 156,7 milions de 2014 (quan va registrar un increment del 6,6%).

Per la seva part, la davallada dels ingressos per la venda d’exemplars va ser del 12,8%, passant de 158 milions de 2014 a 137,7. Finalment, en altres ingressos, el grup va facturar 40,5 milions, 2,9 milions menys per la pèrdua de dos canals de TDT el maig de 2014, segons assenyala RCS Mediagroup. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram