&Rosàs s’ha convertit en l’agència creativa global de Codorniu i actuarà com a soci de comunicació de la marca de Sant Sadurní d’Anoia. La tria s’ha fet a través d’un concurs que va tenir lloc el març passat. Fins ara, la creativitat de la marca de cava la desenvolupava l’agència independent barcelonina La Fábrica de Sombreros.

El fundador de &Rosàs, Jordi Rosàs assegura que “a l’agència ens obsessiona la construcció de marca, treballar per a una companyia líder en el món i el celler més antic d’aquest país suposa un gran repte i responsabilitat”.

D’altra banda, Emmanuel Pouey, director de màrqueting de Codorníu, reconeix que “estem encantats de poder comptar amb un soci com &Rosàs. Tenen una llarga trajectòria d’èxits en comunicació amb plantejaments estratègics de gran rellevància i creativitats molt destacables”.

&Rosàs, amb oficines a Barcelona i Madrid, ja està preparant la campanya de Nadal. Raventós Codorníu, fundada el 1551, és una de les principals líders mundials en viticultura amb presència en més de 50 països.

A més de Cordoníu, & Rosàs ha treballat per a Nike, Martini F1, Honda, Bacardi, Deoleo; SEAT, Decathlon, Uniqlo, El Almendro, Seagram’s, Alvalle, Kas, Laboratoris CINFA, Pepsico Internacional, KAS o Deutsche Bank.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram