El festival d’innovació en comunicació Sitges Next ha completat la programació de la novena edició, que pivotarà entorn els creadors visionaris. L’esdeveniment se celebrarà els dies 9 i 10 de maig al Teatre Prado.

Sota el lema The Visionaries, el certamen ha programat un panel d’experts en comunicació, màrqueting, intel·ligència artificial i altres disciplines que es caracteritzen per haver estat autors o protagonistes de “lúcides estratègies en innovació”. Durant dos dies, els ponents protagonitzaran conferències, presentacions casos d’èxit i taules rodones.

Programa Sitges Next 2024

Dijous 9 de maig

  • Espacios digitales, experiencias reales: el poder del Spatial Computing en el marketing del futuroÁlvaro Antoñanzas, cofundador de DeuSens (10.15 h)
  • Crear donde nadie ha pisado Mona León, sòcia fundadora de Formidable Factory (10.50 h)
  • IA+XR: transformando el futuro de las historias inmersivasJimena Tormo, creativa tecnològica (11.30 h)
  • IA: revolución en la producción audiovisual y la vida de los creadoresMike Ramos, director d’art i realitzador freelance (12.10 h)
  • La urgencia de lo presenteChristian López, director creatiu independent (12.45 h)
  • Taula rodona: InnovacióAlbert Mundet, director general
    del Barça Innovation Hub; Caio Fontenele, responsable de màrqueting de Heinz; Isabel Sebastián, mànager internacional de DeuSens, i Tomás Ferrándiz, director creatiu executiu de Contrapunto (13.20 h)
  • Com treure-li més partit a la meva petita marca?Camil Roca, conceller delegat de K1000 (17 h, sessió per a emprenedors)

Divendres 10 de maig

  • Mamá, ¡la IA se ha comido a mi perro! Miguel Espada, conseller delegat i cofundador d’Espadaysantacruz (10 h)
  • Deja de innovar y haz lo de siempre Alejandro di Trolio, president creatiu per Europa de Cheil Worldwide (10.45 h)
  • Existo, y luego piensoDiana Núñez i Rubén Cruz, cofundadors de l’estudi creatiu Benana i The Clueless Agency (11.25 h)
  • El futuro de la publicidad: incógnitas, dudas y algunas incertidumbresJoan Alvares, director creatiu de Putos Modernos (12 h)
  • Taula rodona: IADiana Núñez, cofundadora de Benana i The Clueless Agency; Xavier Mitjana, consultor i formador; Delia Rodríguez, periodista i escriptora, i Jimena Tormo, creativa tecnològica (12.35 h)
  • Look Under Your Nose. The stories behind Heinz’s best UK launch in recent years: a pasta sauce Caio Fontenele, responsable de màrqueting de Heinz; Paco Badia, director creatiu executiu de VML Spain, i Pipo Virgós, director creatiu a Wunderman Thompson (13.20 h)
  • Battle promptMike Ramos, director d’art i realitzador freelance; Jaume Montané, cofundador de la productora Copilotos; Esther Souto, dissenyadora multidisciplinar, i Laia Grassi, directora creativa especialitzada en IA (16 h)
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram