La Basílica de la Sagrada Família ha incorporat el periodista Xavier Purcallà Ariño com a director de comunicació, marca i relacions institucionals. Llicenciat en Periodisme i en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Abat Oliba CEU, té una extensa trajectòria en diferents camps de la comunicació.

En aquesta nova etapa, Purcallà té l’encàrrec de gestionar la comunicació i enfortir la marca de la Sagrada Família a través de la seva experiència i visió estratègica, i d’aquesta manera ajudar a assolir els propers reptes comunicatius de la institució.

Xavier Purcallà havia estat director de comunicació i estratègia digital del Grup Flaix des de setembre de 2021, i anteriorment director de comunicació externa de Vueling Airlines (2020-2021) i director de comunicació, continguts i estratègia digital de l’agència Octagon (2009-2020).

A més, Purcallà ha exercit la docència en diversos centres, i actualment és coordinador acadèmic d’un màster a l’Institut de Formació Contínua IL3 de la Universitat de Barcelona, i director acadèmic d’un altre màster a l’Escola Internacional de Protocol.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram