L’aposta d’Atresmedia pels continguts de pagament a internet avança. Al setembre, el grup llançarà Atresplayer Premium, una evolució de la seva plataforma OTT que oferirà productes exclusius i la preestrena de sèries i programes que després emetrà en obert, i sense interrupcions publicitàries. El preu és de 2,99 euros mensuals.

D’aquesta manera, Atresmedia intenta no perdre pistonada en el mercat de les plataformes sota demanda, a més de maximitzar l’eficàcia dels seus continguts buscant nous ingressos i el màxim rendiment i sostenibilitat dels seus formats.

Els primers productes exclusius en arribar a la nova plataforma seran les sèries El nudo, la producció pròpia Veneno i la britànica Cuatro bodas y un funeral. A més, la plataforma preestrenarà les grans sèries de prime time dels canals d’Atresmedia,programes d’entreteniment com La Voz, sèries diàries, concursos, documentals i programes d’actualitat.

“És un pas més en la nostra estratègia de situar el contingut en el centre del negoci”, assenyala Javier Bardají, conseller d’Atresmedia i director general d’Atresmedia TV. “Aquesta nova proposta ens permetrà gestionar d’una manera més eficaç i amb majors sinergies la nostra enorme capacitat de generar continguts exclusius. Així, avancem en una política posada en marxa fa temps en què, a través de la hiperdistribució, estenem i diversifiquem la vida econòmica dels nostres productes, optimitzant encara més la seva rendibilitat”, afegeix el directiu.

Atresmedia Premium, disponible fora d’Espanya, comptarà amb tecnologia d’última generació i noves funcionalitats. La plataforma estarà disponible per a PC, dispositius mòbils, Smart TV de Samsung, i aparells amb sistema operatiu Android TV. També es podrà veure en dispositius externs al televisor com Google Chromecast, Apple TV, Amazon FireStick o set-top-boxes amb Android TV.