La Universitat Pompeu Fabra llançarà el nou, rejovenit i multiplataforma Diari de Barcelona el 30 d’abril. Mentre no arriba la data, ha activat el web del mitjà i els perfils a les xarxes socials i ha posat en marxa la campanya Mirem diferent per donar a conèixer el projecte.

La UPF recupera la històrica capçalera gràcies a un acord amb l’Ajuntament, que ha cedit l’ús de la marca. El nou Diari de Barcelona és una iniciativa del grau en Periodisme concebuda conjuntament amb els graus de Comunicació Audiovisual, Publicitat i Relacions Públiques, i Traducció i Interpretació, entre altres estudis de la UPF.

La voluntat és que el nou Brusi esdevingui un referent informatiu per al conjunt de la ciutadania, però posarà una atenció especial per arribar als joves d’entre 16 i 30 anys.

El nou mitjà serà multiplataforma amb diverses modalitats de comunicació: diari digital, amb textos i fotografies; documents videogràfics i sonors; ràdio en format podcast; emissió en directe per streaming; televisió per IP, i nous formats periodístics digitals.