El gratuït 20 Minutos ha tancat els nou primers mesos de l’any amb unes pèrdues d’explotació de 4,3 milions, un 37,7% inferior als 6,9 del 2012. De les pèrdues, 1,8 milions corresponen al paper (una millora del 222% respecte els 5,8 milions de fa un any) i 2,5 a la digital (un increment del 127% respecte els 1,1 milions negatius del 2012).

La disminució de les pèrdues s’han produït per una retallada en les despeses superior a la caiguda dels ingressos. En concret, els ingressos del grup han estat de 10,4 milions, un 13,3% menys que els 12 de l’any passat: 7,8 milions de l’edició impresa, un 18,75% menys que els 9,6 del 2012; i 2,6 milions de l’edició digital, un 8,3% més que els 2,4 del 2012.

En canvi, les despeses d’explotació s’han reduït un 22,7%, passant de 18,5 milions a 14,3. En aquest cas, l’edició impresa ha reduït la despesa de 15,1 a 9,4 milions (-37,75%), mentre que la digital l’ha augmentada de 3,4 a 4,9 milions (+44,1%).