El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya ha renovat i ampliat els Premis Impacte amb l’objectiu de “representar i donar a conèixer de la millor forma possible la realitat dinàmica i transformadora que viu el sector de la comunicació i el màrqueting”.

En la seva sisena edició, pendent de convocatòria, els guardons passaran de quatre a deu distincions. A més del títol de Membre d’Honor i els premis a campanyes i accions en les categories de comercial, social i innovació, ara s’afegeixen les modalitats de XXSS, craft, branded content, estratègia de comunicació, mobile i health.

A més, tornarà a ser el jurat l’encarregat de decidir les campanyes premiades. En les dues anteriors edicions, el jurat seleccionava les finalistes, que després votaven els col·legiats.

Aparador del sector

El Col·legi destaca que els Premis Impacte són un “ingredient fonamental” dins del procés de transformació que l’entitat està duent a terme per assolir l’objectiu de “tornar a posar Catalunya com a referència internacional en comunicació, màrqueting, publicitat i relacions públiques”.

Segons la degana, Rosa Romà, aquests guardons “són un bon aparador del talent, la creativitat i la innovació del nostre sector mitjançant les accions més destacades que es fan a Catalunya, i la renovació de categories respon a la necessitat de representar un sector que viu en constant canvi”.

En aquesta línia, Romà afegeix que “a Catalunya el sector està molt actiu i al Col·legi ens hem posat com un dels objectius transmetre aquest valor a la societat catalana i en l’àmbit internacional”.

El lliurament dels sisens Premis Impacte tindrà lloc el 16 de juliol, al HUB Museu del Disseny de Barcelona, en el marc de la Festa de l’Estiu que organitza anualment el Col·legi, en un acte enguany conduït per Xantal Llavina.