El grup Henneo ha tancat la compra d’Axel Springer España, que compta amb capçaleres com Business Insider, Autobild, Hobby Consolas, Retro Gamer, Computer Hoy i Top Gear. Amb aquesta operació, el grup continua amb la seva estratègia de creixement amb l’objectiu de “consolidar un projecte editorial sòlid i estable”, assenyala en un comunicat. A més, remarca que la incorporació dels mitjans d’Axel Springer permetrà que la comercialitzadora publicitària Alayans, ampliï les dades d’audiència que ofereix als seus anunciants.

“Aquesta adquisició no només representa un creixement estratègic per a nosaltres en sectors clau que estan en constant evolució, sinó que també reforça el nostre compromís d’oferir contingut d’alta qualitat i rellevant als nostres lectors, així com arribar a noves audiències, que és fonamental en un entorn mediàtic cada cop més competitiu”, apunta el president d’Henneo, Fernando de Yarza López-Madrazo.

“És un pas important per al futur del nostre grup, ja que s’obren noves oportunitats per a la innovació i el desenvolupament de nous formats de contingut, però sobretot per consolidar i reforçar el nostre projecte amb una clara vocació de permanència”, ha afegit.

En el marc de la seva estratègia d’expansió, els darrers anys Henneo ha adquirit el diari 20minutos (2015), el digital especialitzat en economia i empresa Lainformación (2017) i la revista Cinemanía (2018).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram