Henneo ha incorporat Laura Múgica Codina com a nova directora general de mitjans del grup, un càrrec de nova creació, amb l’objectiu de continuar enfortint el seu creixement. Múgica aglutinarà sota la seva responsabilitat tota la gestió de mitjans d’Henneo (20 Minutos, La Información, Heraldo de Aragón, Diario del Altoaragón, Cinemanía) i també de les plataformes que presten serveis a les publicacions: la comercialitzadora Bluemedia, la plataforma Alayans i Henneo Corporación Editorial.

Amb el nomenament de Laura Múgica, el fins ara director de negoci de premsa d’Henneo, Ignacio Martínez de Albornoz, passa a ocupar la direcció de desenvolupament de negoci del grup.

Fins el passat maig, Múgica era directora general de transports de Boyacá, i des de principis de 2021 és sòcia cofundadora del Women’s Sports Institute. De 2002 a 2019 va treballar a Vocento, on va ocupar càrrecs directius relacionats amb el màrqueting, la gerència comercial i el desenvolupament de negoci, i també va ser directora general de Taller de Editores, la divisió de revistes del grup.