Nació es renova. Amb un nou disseny –més visual–, però sobretot amb un canvi de plataforma tecnològica que incorporarà totes les edicions locals i temàtiques del grup per tal de millorar l’accessibilitat, l’experiència d’usuari, i facilitar la incorporació de nous productes editorials i formats. L’objectiu final és connectar més i millor amb l’audiència.

Amb la nova tecnologia unificada per a les 25 capçaleres es pretén que els lectors puguin transitar de forma fluida entre els diferents mitjans i les comunitats d’interès que formen l’oferta informativa del Grup d’Edicions de Premsa Local, que va adquirir Nació fa dos anys.

El diari Nació i TarragonaDigital han estat les primeres capçaleres que s’han integrat en la nova plataforma, Comitium, i en les properes setmanes ho faran la resta, incloent el Diari de Sabadell i el Diari de Terrassa.

Una renovació per créixer

El canvi busca crear l’entorn tecnològic que permeti “posar en òrbita la comunió de mitjans i marques periodístiques del grup, dotant-los d’autonomia pròpia i, a la vegada, de capacitat de compartir i aprofitar els continguts de la resta de l’ecosistema”, explica l’editor, Marc Basté.

“El nou disseny, que dona més personalitat a les edicions, i la nova plataforma ens han de permetre continuar creixent i integrant nous projectes periodístics, posant el focus en el periodisme local i de proximitat”, afegeix.

Marc Basté: “Volem ser el primer grup de mitjans del país i NacióDigital és la nostra punta de llança”
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram