La televisió pública catalana acumula set mesos consecutius de lideratge: al febrer ha tornat a ser la més vista i la que més ha crescut, augmentant la distància respecte a la segona fins als 4,8 punts. En concret, TV3 ha registrat un 14,7% de quota de pantalla (un punt més que al gener), mentre que Antena 3 fa un 9,9% (guanya quatre dècimes). Cal recordar que, l’any passat, TV3 va ser tercera amb un 10,6% de share, el pitjor resultat obtingut mai al febrer.

Per darrere continuen Telecinco, amb un 8,8% de quota (puja una dècima); La 1, amb un 7,7% (cau sis dècimes); laSexta, 6,5% (avança dues dècimes); Cuatro, 5,5% (repeteix resultat); Trece, 2% (dues dècimes menys), i tanca el rànquing de generalistes 8tv amb un 2,1% (el mateix percentatge que al gener).

Per altra banda, TV3 ha estat la cadena més vista 26 dels 28 dies de febrer; ha liderat el rànquing de programes en 26 ocasions, 25 de les quals gràcies als Telenotícies, i ha situat 21 espais entre els 40 més vistos, dels quals 15 entre els 20 primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 registra un 1,9% de quota de pantalla (repeteix resultat respecte a gener); el Super3/33 un 1,1% (guanya una dècima), i l’Esport3 un 0,5% (cau una dècima).

Antena 3 atrapa Telecinco a l’Estat

Al febrer, les dues principals cadenes generalistes espanyoles han empatat amb un 12,9% de quota de pantalla: Telecinco ha pujat cinc dècimes respecte a gener i Antena 3 sis. A continuació es mantenen La 1, amb un 11,1% de share (retrocedeix quatre dècimes); laSexta, amb un 6,6% (guanya una dècima); Cuatro, amb 5,9% (repeteix resultat), i tanca Trece amb un 2% (cau una dècima).