TV3 ha recuperat el lideratge perdut al febrer després de 19 mesos seguits en el primer lloc del rànquing d’audiències a Catalunya. Tot i que durant la primera meitat del març es va repetir la dinàmica del mes anterior, finalment la pública catalana ha remuntat. En concret, segons dades de Kantar Media, TV3 ha estat líder amb un 12,5% de quota de pantalla, nou dècimes més que al febrer. Per darrere també hi ha canvis: Telecinco es situa segona, amb un 11,9% de share (guanya tres dècimes), mentre que Antena 3 baixa del primer al tercer lloc amb l’11,7% (perd cinc dècimes).

Tot seguit continuen en el mateix ordre La 1, amb un 6,6% de quota (cau un punt respecte el febrer i s’acosta al seu mínim històric, de 6,3%); La Sexta, amb el 6,1% (baixa tres dècimes); Cuatro, amb el 5,2% (també en perd tres), i 8tv, amb un 3,5% de share (una dècima menys).

A banda, al març, TV3 ha situat 21 programes entre els 40 més vistos, 12 dels quals entre els 20 primers; ha liderat les audiències 14 dels 31 dies del mes, i ha liderat el rànquing de programes en 21 dies, 20 dels quals gràcies als informatius: nou dies el Telenotícies migdia; cinc el TN cap de setmana vespre; quatre el TN vespre d’entre setmana, i dos el TN cap de setmana migdia.

Quant a la resta de canals de TVC, el Super3/33 ha registrat un 1,6% de quota de pantalla (dues dècimes més que al febrer); Esport3 un 1,3% (puja tres dècimes), i el 3/24 l’1% (en guanya una).

Telecinco manté el liderat a l’Estat

En el conjunt de l’Estat, Telecinco conserva el lideratge assolit al febrer amb el mateix share que aleshores, un 14,8%. Per darrere es troben Antena 3, amb el 14,2% de quota (guanya dues dècimes); La 1, amb un 9,8% (cau sis dècimes); La Sexta, amb el 6,8% (en perd una), mentre Cuatro repeteix amb el 6,1% del febrer.