El 2023, À Punt Mèdia va ingressar 3.092.102,85 euros, un 1,64% més que l’exercici anterior. Es tracta de la seva xifra més alta, després de cinc anys de creixement. Del total de la facturació, 3.003.368,43 euros corresponen a la publicitat i 88.734,42 euros a la venda d’imatges i prestació d’altres serveis.

El mitjà ressalta que la facturació obtinguda torna a estar per sobre de l’objectiu fixat el contracte programa, que per a l’any passat situava en 2.250.000 euros.

“Estem molt satisfets amb aquests resultats que demostren la consolidació d’À Punt com un mitjà publicitari de referència en l’àmbit autonòmic, ja que les xifres demostren que la televisió pública és un aparador atractiu per a les empreses tant de la Comunitat Valenciana com de la resta d’Espanya”, ha afirmat Alfred Costa, director general d’À Punt.

Costa també ha remarcat “la importància d’haver aconseguit unes millors condicions del repartiment dels ingressos publicitaris que arriben a À Punt a través de FORTA, fet que apuntala les bones perspectives de creixement d’ingressos per a enguany”.

À Punt atribueix la millora dels ingressos publicitària a diverses raons: l’increment en el nombre d’anunciants; la fidelització dels que ja existien, i una política comercial innovadora que dona cabuda a tota tipologia d’empreses, ja siguin d’àmbit local, autonòmic o estatal.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram