L’organització del festival d’innovació en comunicació Sitges Next ha decidit posposar fins als dies 26 i 27 de novembre la celebració de la cinquena edició, inicialment prevista el 5 i el 6. La decisió s’ha pres per poder garantir la presència de ponents i públic, seguint els protocols sanitaris establerts per la pandèmia de la Covid-19.

En conseqüència, també han quedat ajornats els Premis Impacte del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, que enguany ha unit forces amb Sitges Next amb l’objectiu d’impulsar el sector en un any marcat per la Covid-19.

El cinquè Sitges Next tindrà un format híbrid, amb una dotzena de ponències que es podran seguir de manera presencial i en línia. Una altra novetat és que totes les sessions seran gratuïtes prèvia inscripció.

Per la seva part, els Premis Impacte del Col·legi es faran només en format virtual. A més, de forma excepcional, no s’elegirà els guanyadors a través de categories establertes i amb concurs obert, sinó que s’atorgaran reconeixements als professionals i empreses que més hagin destacat durant el darrer any mitjançant un jurat d’experts.