El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya va donant forma a la nova edició dels Premis Impacte i la Nit del Màrqueting i la Comunicació, i ja ha tret a la venda les entades de l’esdeveniment. Aquest tindrà lloc el 9 de maig al Teatre Prado de Sitges.

Com l’any passat, l’esdeveniment s’estructura en tres parts: la gala de lliurament dels Premis Impacte; el sopar amb format còctel per als assistents, amb actes de reconeixements, actuacions musicals i d’entreteniment; i la festa final al xiringuito La Iguana de la platja.

“Tota la professió està feliç d’haver recuperat la cita més important i divertida de l’any: la Nit del Màrqueting i la Comunicació”, subratlla Carlos Ortet, director de l’esdeveniment i vicedegà d’innovació en continguts i producció del Col·legi.

“El fet que estigui en aquest love sandwhich d’una sola nit entre els Premis Impacte i la festa a la platja, és una proposta a la qual no es pot resistir ningú. El nostre objectiu és que enguany sigui igual de memorable, repetim nivell top als premis i que, puguem encabir una mica més de públic, ja que l’any passat ens va fer molta llàstima que alguns companys no poguessin aconseguir entrada”, afegeix Ortet.

A principis de febrer es va obrir la convocatòria per presentar campanyes i/o projectes als Premis Impacte 2024. El termini finalitza el 15 d’abril.

Per segon any, els Premis Impacte i la Nit del Màrqueting i la Comunicació se celebraran en el marc del festival d’innovació en comunicació Sitges Next, que tindrà lloc els dies 9 i 10 de maig.

Els Premis Impacte 2024 es posen en marxa
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram