La sisena edició del festival Sitges Next ha completat la seva programació, la qual explorarà la innovació en el món de la comunicació de marques, la creativitat i les noves tendències en la cultura digital. A més de les nombroses ponències de professionals i experts, el certamen també ha programat quatre taules temàtiques dedicades a sectors rellevants: automoció, producció, branded content, nou periodisme i docència.
El Sitges Next tindrà els dies 11 i 12 de novembre. Les ponències i taules rodones es duran a terme al Mercat Vell de la població del Garraf, mentre que la Fundació Stämpfli i el Palau de Maricel acolliran activitats complementàries de networking.
Enguany el festival se celebrarà amb format híbrid, presencial i en línia. Les entrades de dia i abonaments es troben a la venda a sitgesnext.com.
Programa Sitges Next 2021
Dijous 11 de novembre
- Don’t Act, React (9.20 h) – Pablo Filomeno (Feeder)
- El rol de la farmacia en la comunicación (10 h) – Elvira Arzubialde (Vmlyrx, VPP Health)
- Taula rodona producció: Sincronizando marcas y audiencias (11.20 h) – Pablo García Acon (Primo Content), Bep Moll (Adsmurai), Ramon Arteman (Metropolitana de Muntatges) i Xavi Tribó (Glassworks Barcelona)
- Taula rodona docència: Advertising is changing, Ad Schools too (12.50 h) – David Tetilla (Barcelona School of Creativity), José Olivares (Madrid Content School), Santi Gantes (Brother) i Rafa Gil (The Atomic Garden)
- Metaversos: la próxima gran revolución digital es inmersiva (13.40 h) – Óscar Peña (Wunderman Thompson)
- Taula rodona branded content: ¿Por qué lo mejor está por venir? (16.10h) – Pablo Muñoz (Cøllage), José Olivares (Madrid Content School) i Carles Ortet (Zoopa, The Smart Agency)
- Branding <3. Brandeando desde el cora (17 h) – Bruno Sellés (Vasava)
- Taula rodona nou periodisme: 2022: el nuevo, nuevo periodismo
(17.50 h) – Daniela McArena i Paula Muñoz (Act2ality), Anna Domènech (Grey) i Santi Terraza (Hydra Media) - Collaborative, true meaning of network (18.30 h) – Sunde Sastre (Cøllage)
Divendres 12 de novembre
- Creativos vs Creadores (9.30 h) – Gil Blancafort (Vertically®, Yslandia, Wheelzzz®)
- New Thinking, key to restore the balance (10.10 h) – Olivia Walsh (Apple Tree Communications)
- New Money Only (11.20 h) – Albert Folch i Rafa Martínez (Folch)
- Nuevos sistemas creativos (12 h) – Agustí Vivancos
- Taula rodona automoció: Looking for a rich content experience (12.40 h) – Joaquim Ramis (Shakelton), Isahac Oliver (&Rosàs) i Sam Judez (DDB España)
- El éxito de las campañas de comunicación (13.20 h) – Toni Segarra (Alegre Roca) i Josep Maria Piera (Wundermann Thompson)
- Content is business (16.10 h) – José Olivares (Madrid Content School)
- Data Punks (16.50 h) – Eva Santos ( Delirio & Twain)
- Understanding what is happening in the world in just a couple of minutes (17.20 h) – Daniela McArena i Paula Muñoz (Act2ality)
- Simplify Design (18.10 h) – Verònica Fuertes (Hey)
El festival Sitges Next 2021 escalfa motors
Enric Nel·lo s’encarrega de la curació del 6è Sitges Next