Els nou primers mesos de l’any, la inversió publicitària va ser de 4.614,3 milions d’euros en el conjunt de l’Estat, un 2,3% més que els 4.510,1 milions ingressats en el mateix període de 2022, segons l’estudi i2p de Media Hotline i Arce Media. Un percentatge que va en la línia del 2,4% que determina l’estudi d’InfoAdex.

D’un any a l’altre, la inversió publicitària va créixer en la majoria d’àmbits, amb l’excepció de la televisió, amb 1.123 milions d’euros facturats (–2,5%); la premsa amb 219,4 (–0,4%), i els dominicals amb 6,8 milions (–8,8%).

En canvi, de gener a setembre la inversió publicitària va ser de 569 milions d’euros en mitjans digitals (+3,5%); de 286,2 en ràdio (+4,9%); de 54,3 en revistes (+3,4%), de 282,7 en exterior (+13,5%), i de 17,6 milions en cinema (+20,8%).

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 1.083,1 milions d’euros en cercadors (+2,4%); 769,6 en xarxes socials (+4,4%); 161,1 en classificats digitals (+3,1%), i 41,6 milions en influenciadors (+4,3%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram