La inversió publicitària a l’Estat es va estancar en conjunt els mesos de juliol i agost respecte del mateix període de l’any passat. Al juliol la inversió va registrar un augment del 3% en comparació amb el 2022, i a l’agost va caure un 2,4%, segons InfoAdex.

Com sempre, els percentatges varien segons el sector. Al juliol, la inversió publicitària va ser de 436,7 milions d’euros, dels quals 115,2 milions en televisió (–1,1%); 30,1 en ràdio (–2,3%); 32,9 en diaris (–2,4%); 0,5 en dominicals (–22,7%); 9,4 milions en revistes (–0,7%); 206,6 en digital (+4,9%); 40,2 en exterior (+16,6%), i 1,8 milions en cinema (+13,8%).

Pel que fa a l’agost, es van invertir 293,6 milions d’euros, dels quals 54,6 milions en televisió (–9,6%); 26,1 en ràdio (–0,1%); 19,3 en diaris (–7%); 0,1 en dominicals (–60,5%); 4,6 milions en revistes (+11,5%); 162,8 en digital (–0,6%); 25,4 en exterior (+4,2%), i 0,6 milions en cinema (–26,1%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram