Antonio Traugott, Aleix Satorras, Jofre Llombart, Miquel Campmany i Ignasi Genovès (foto: Col·legi del Màrqueting i la Comunicació).

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, encapçalat pel degà Miquel Campmany, es va reunir el passat divendres amb el secretari i el director general de Difusió de la Generalitat, Jofre Llombart i Ignasi Genovès, respectivament.

La trobada –en què també van participar el vicedegà i el gerent del Col·legi, Aleix Satorras i Antonio Traugott– va servir per presentar la nova junta i els objectius i projectes que s’han establert per aquest mandat.

Un dels principals objectius de la nova junta del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació és donar veu i representativitat a les principals disciplines i noves realitats que configuren un sector “cada vegada més ampli, dinàmic, eclèctic i innovador”, per tal que Catalunya esdevingui “un dels seus grans pols de futur a Europa”.

En la nova etapa també es vol potenciar els serveis a tots els col·legiats, així com impulsar projectes de valor afegit per a tots els professionals del sector, sobretot els joves, enfortint el vincle entre persones, empreses i institucions.

La nova junta de Miquel Campmany la completen els vicedegans Pere Quintana, Alba Roig, Iolanda Casalà, Carlos Ortet, Àlex Marquina i Aleix Satorras; la secretària Sílvia Hernández; la tresorera Mabel Mas, i els vocals Eduard Amiel, Àngels Bardina, Marta Catasús, Mònika Jiménez, Ana Moragues, Enric Nel·lo i Josep Maria Piera.

Miquel Campmany: “Hem de garantir que col·legiar-se té un sentit i un valor afegit”