El gran repte que s’ha fixat l’Associació Empresarial de Publicitat de cara al 2023 és enfortir els àmbits del màrqueting i la publicitat. “Tenim la voluntat de fer més fort el sector a Catalunya, i caldrà fer-ho a través de la confiança i en col·laboració dels àmbits públic i privat. Només així aconseguirem que creixi el sector”, assegura el president de l’entitat, Álvaro Montoliu.

Per continuar creixent i situar Catalunya com a punta de llança de la publicitat, aquest 2022 les dues principals entitats del sector (l’Associació Empresarial de Publicitat i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació) van segellar una entesa que ha de generar nous actius. “Era una necessitat primordial, un acord històric, i ara cal fer-ho visible, que no quedi en paper mullat”, subratlla Montoliu.

Nova etapa

El 2022 ha estat el primer any hàbil de la junta directiva encapçalada per Álvaro Montoliu, i ha suposat l’inici d’un nou rumb. “El més rellevant ha estat renovar i modernitzar l’associació per tornar a ser una institució de referència a Catalunya”, diu el president en un comunicat on fa balanç de gestió.

En aquest sentit, destaca la incorporació de nous socis i nous integrants en la junta. “Cal seguir reforçant-nos amb talent i noves idees que aporten il·lusió i bagatge professional per poder donar servei als nostres associats i defensar els interessos del sector”, apunta.

Durant el 2022, l’Associació Empresarial de Publicitat també ha fet una aposta decidida en el networking i la formació dels associats. “És una prioritat que reforçarem el 2023, amb més cursos gratuïts dels àmbits que generin més interès a les agències i als professionals del gremi”, explica Álvaro Montoliu. L’aposta pel cicle Gremifica’t o les jornades de formació són dos exemples de la nova proposta adreçada als associats.

Un dels actes més rellevants del 2023 per a l’Associació Empresarial de Publicitat serà la celebració del 25è aniversari del Drac Novell, el festival dedicat als estudiants de publicitat i comunicació que uneix l’àmbit empresarial i l’acadèmic, previst per a la tardor.

Álvaro Montoliu: “L’emprenedoria serà una prioritat per a l’Associació Empresarial de Publicitat”