Miquel Campmany Muñoz ha estat designat nou degà del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, després d’encapçalar l’única candidatura que s’ha presentat a les eleccions (previstes per al 5 de maig), de manera que ha estat proclamada electa automàticament.

Campmany pren el relleu de Rosa Romà, que ha estat degana del Col·legi durant sis anys, i que al març va assumir la presidència de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals.

Miquel Campmany estarà acompanyat per sis vicedegans: Pere Quintana (màrqueting), Alba Roig (comunicació i relacions públiques), Iolanda Casalà (publicitat), Carlos Ortet (innovació en continguts i producció), Àlex Marquina (mitjans) i Aleix Satorras (col·legiats).

La nova junta la completen la secretària Sílvia Hernández, la tresorera Mabel Mas i els vocals Eduard Amiel, Àngels Bardina, Marta Catasús, Mònika Jiménez, Ana Moragues, Enric Nel·lo i Josep Maria Piera.

En aquest nou mandat de tres anys, la junta comptarà amb una comissió de suport integrada per Beth Abad, Alba Abelló, Lali Arnau, Adrià Barrio, Miquel Castany, Sònia Doménec, Inés García, Andrés Navarro, Claire Palacín i Marc Puig.

Els reptes de la nova junta

Un dels principals objectius de la nova junta del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació és donar veu i representativitat a les principals disciplines i noves realitats que configuren un sector “cada vegada més ampli, dinàmic, eclèctic i innovador”, per tal que Catalunya esdevingui “un dels seus grans pols de futur a Europa”.

En la nova etapa també es vol potenciar els serveis a tots els col·legiats, així com impulsar projectes de valor afegit per a tots els professionals del sector, sobretot els joves, enfortint el vincle entre persones, empreses i institucions.

Un tercer objectiu central serà continuar ajudant els diversos perfils professionals a adaptar la creació i la difusió de continguts a la transformació tecnològica i digital que ha viscut el sector en els darrers anys i continua vivint.

Altres eixos estratègics del nou equip són fomentar les col·laboracions i el networking entre totes les disciplines; impulsar la recerca i el coneixement; aprofundir en la regulació de bones pràctiques i el codi ètic, i acostar el Col·legi als professionals de tot el territori.

“Marques globals com Danone, Sanex, Mango, Puig, Seat, Cola Cao o Vueling han nascut a casa nostra. Al darrere d’elles hi ha milers de professionals del màrqueting i la comunicació que treballem cada dia per convertir-les en instruments que identifiquen qualitat i innovació, i aportin confiança als consumidors”, ressalta el nou degà.

“Cal enfortir el prestigi, credibilitat i respecte que aquesta professió mereix tenir dins la societat pel valor que hi aportem, i visualitzar al món que Barcelona i Catalunya ofereixen un dels millors ecosistemes formatiu-empresarial-professional-vital perquè les seves capacitats i talents es desenvolupin i brillin”, afegeix Miquel Campmany.

Miquel Campmany, nou degà del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya