El Ministeri d’Hisenda està ultimant la contractació de les agències de mitjans que gestionaran el pressupost de publicitat institucional, que ha estat estimat en 440 milions d’euros per als propers quatre anys. El procés de selecció es troba en la fase d’avaluació, i properament es produirà la resolució.

La licitació constava de dos lots. El primer era per a les campanyes institucionals que inclouen televisió, i s’hi van presentar 23 agències, de les quals se n’han preseleccionat 17, segons informa Dircomfidencial: quatre del grup WPP (GroupM, WaveMaker, EssenceMediacom i Mindshare), tres de SomosSapiens (Media Sapiens, NovaSapiens i DigitalSapiens), dues d’IKI Group (IKI Media Solutions i IKI Media Communications), dues d’IPG (Initiative i UM), i Zosmamedia, Media Diamond, t2ó, Media Partners Ventures, Equmedia i Havas Media.

Per al segon lot, que no inclouen TV, es van presentar 26 agències, de les quals també 17 han passat el primer tall: quatre de WPP (GroupM, WaveMaker, EssenceMediacom i Mindshare), tres d’IKI Group (IKI Media Solutions, IKI Media Communications i Fisherman), tres de SomosSapiens (Media Sapiens, NovaSapiens i DigitalSapiens), i Zosmamedia, Equmedia, t2ó, Media Diamond, Media Partner, Carat i Rebold.

Els plecs de la licitació permeten als grups presentar diverses de les seves filials comptant com una sola, de manera que poden incrementar les seves opcions en el concurs. Per això, en els dos lots el límit d’agències preseleccionades es va incrementar de les 10 de l’anterior licitació a les 17 de l’actual.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram