Antonio Traugott, Carlos Ortet, Guillem Escolà i Xavier Duran en la presentació (foto: Maria Cerezuela / Comunicació 21).

Sitges Next, Premis Impacte, i Nit del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya. Sitges es prepara per viure tres cites en dos dies: 7 i 8 de juny. El Col·legi de Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ho té tot a punt: “Estem posant els fonaments perquè sigui el començament de la gran trobada del sector a Catalunya. Serà un abans i un després i tothom voldrà repetir”, ha subratllat el director del Col·legi, Antonio Traugott.

Traugott ho ha dit en una trobada amb els mitjans de comunicació al Hub del Màrqueting i al Comunicació de Catalunya. “Un dels objectius és potenciar Sitges com a ciutat referent de la producció audiovisual i en el vessant de la comunicació”, ha assenyalat Traugott.

“Sitges té una vocació pionera, vol ser l’epicentre audiovisual de Catalunya, de l’Estat o del món, i és molt conseqüent”, ha reblat el vicedegà del Col·legi de Màrqueting i la Comunicació i director dels Premis Impacte, Carlos Ortet. Que el Sitges Next i els Premis Impacte vagin de bracet, segons Ortet, “no només suma, sinó que multiplica”.

Sitges Next, els Premis Impacte i la Nit del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya reforcen el lideratge de la ciutat

En l’àmbit de la producció audiovisual i de la publicitat, Sitges s’ha convertit en un escenari molt llaminer. El regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Sitges, Guillem Escolà, ha explicat que “en el darrer any, a la ciutat s’han registrat 300 dies de producció, dels quals un 60% dels projectes han estat vinculats a la publicitat”.

Finalment, el director del Col·legi ha avalat el valor afegit que dona el sector a Catalunya: “El volum de negoci del màrqueting i la comunicació està per sobre dels 3.500 milions d’euros, el que suposa l’1,5% del PIB a Catalunya. Són més de 20.000 empreses i 200.000 treballadors”.

Enguany, la vuitena edició del festival d’innovació en comunicació Sitges Next tindrà la intel·ligència artificial com a fil conductor. El seu director, Xavier Duran, ha exposat que volen trencar les barreres locals “per potenciar un talent (el català) que pot treballar en l’àmbit global”. Tots han coincidit a dir que l’aliança entre Sitges i el Col·legi va sobre rodes.

Sitges Next 2023 completa la programació

Carlos Ortet: “Recuperem amb energia la Nit del Màrqueting i la Comunicació”

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació activa els Premis Impacte 2023
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram