Traugott, Escolà, Carbonell, Campmany i Ortet (foto: Col·legi del Màrqueting i la Comunicació).

L’Ajuntament de Sitges i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya han signat el conveni de col·laboració pel qual se celebrarà a la població el gran esdeveniment del sector el 8 de juny. En concret, el Teatre Prado acollirà la desena edició dels Premis Impacte, i els seus jardins la recuperació de la Nit del Màrqueting i la Comunicació.

El conveni ha estat signat per l’alcaldessa de Sitges, Aurora Carbonell, i el degà del Col·legi, Miquel Campmany. “Aquesta signatura és la constatació de l’aposta de l’Ajuntament en reforçar la posició de lideratge que Sitges té a Catalunya en la industria de la comunicació audiovisual i la producció publicitària”, assenyalen en un comunicat.

En l’acte de signatura també han estat presents Guillem Escolà, regidor de Promoció Econòmica i Ocupació i d’Esdeveniments, Ocupació de via pública i Disciplina d’activitats; Antonio Traugott, director general del Col·legi, i Carlos Ortet, vicedegà i director dels Premis Impacte.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació activa els Premis Impacte 2023

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació prepara el gran esdeveniment del sector a Sitges
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram