Els grups Zeta i Vocento han segellat un acord per “potenciar i afavorir conjuntament” les seves sinergies comercials i les de productes editorials en els suplements de cap de setmana, segons han anunciat en un comunicat.

En concret, a partir de gener, El Periódico inclourà en la seva oferta el suplement setmanal Mujer Hoy i el trimestral Mujer Hoy Moda, ambdós elaborats per Taller de Editores, de Vocento.

A més, CMVocento passarà a gestionar la publicitat del Dominical de Zeta, actualment comercialitzada per Prisa Brand Solutions. Cal recordar que el Dominical va ser impulsat el 2002 a mitges pels grups Zeta i Prisa en una joint venture, però que a l’abril el primer va assumir-ne els continguts en solitari, mentre que de la comercialització se n’encarrega el segon.

A banda, Vocento i Zeta treballen en altres projectes amb l’objectiu de “millorar les seves cobertures geogràfiques, amb una decidida visió editorial que satisfaci els lectors i serveixi com a plataforma de desenvolupament per als anunciants”. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram