comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 28 Febrer 2017 a les 12:15

8tv no renovarà el contracte amb Broadcaster, la productora de Josep Cuní, que venç al final de la present temporada, segons han confirmat diverses fonts a NacióDigital. La mesura obliga la cadena a buscar una solució per suplir la baixa del programa 8 al dia (era un dels dos pilars de la graella juntament amb Arucitys), així com els serveis informatius, també a càrrec de Broadcaster.

El contracte entre ambdues parts, segellat el 2011, està xifrat entre els 5 i els 6 milions d'euros, segons fonts del sector. Una quantitat considerable per a una televisió que acumula unes pèrdues de 29,5 milions des de 2009 (i sense comptar les de 2016), dels quals 26,44 milions s'han generat des de que s'emet 8 al dia.

La possibilitat que Cuní i el seu equip abandonessin la televisió de Godó cada cop ressonava amb més força darrerament. Fins i tot, el periodista ha sonat com a possible fitxatge per a la nova etapa de TVE Catalunya que es vol impulsar, però també s'ha especulat amb una tornada a TV3, on s'estan repensant de dalt a baix la graella i ja se sap que en la franja de la tarda no continuarà Divendres. Amb tot, Josep Cuní afirma a NacióDigital que anunciarà el seu futur al maig.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i CST produiran continguts per detectar conductes de risc dels menors davant les pantalles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el Consorci Sanitari de Terrassa han signat un [...]

Sindicats i direcció d'El Periódico acorden 135 baixes

El comitè d'empresa d'El Periódico i la direcció del Grupo Zeta han tancat un acord per a [...]

À Punt estrena Consell de la Ciutadania

El passat dilluns es va constituir el Consell de la Ciutadania d'À Punt Mèdia, l'òrgan [...]

TV3HD abandona el MUX de Godó i es trasllada al de la CCMA

El canal TV3HD s'ha incorporat al múltiplex de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals [...]

El CAC convoca els premis a la investigació sobre comunicació audiovisual

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha obert la convocatòria de la 30a edició dels [...]

La URV i Repsol renoven la Càtedra d'Excel·lència en Comunicació

La Universitat Rovira i Virgili i Repsol han renovat el conveni de col·laboració que ambdues [...]

OJD llança un servei per auditar les campanyes de publicitat exterior digital

L'empresa auditora Introl ha posat en marxa el servei de certificació de campanyes [...]

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

Rècords de RAC1 i 'El matí de Catalunya Ràdio' a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans certifica el bon moment de la ràdio [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.