Prensa Ibérica ha tancat un acord estratègic amb Utiq, l’empresa de tecnologia publicitària europea impulsada per Deutsche Telekom, Orange, Telefónica i Vodafone. Així doncs, ambdues parts col·laboraran en el canvi cap a un màrqueting digital més ètic i respectuós amb la privacitat de les persones usuàries.

El projecte d’Utiq va aterrar en el mercat espanyol el juny de 2023 oferint un servei de “consentiment autèntic” per a l’ecosistema del màrqueting digital, amb un enfocament en la privadesa del consumidor i la sobirania de les dades. La iniciativa es presenta com una alternativa a les cookies. El seu objectiu és garantir la privacitat dels usuaris i alhora la sostenibilitat econòmica de la indústria publicitària.

“La col·laboració de Prensa Ibérica amb Utiq marca una fita en el nostre compromís continu amb la privadesa i la seguretat de les dades, alineant-se amb el nostre objectiu d’oferir publicitat rellevant i responsable sense comprometre la privadesa de l’usuari”, apunta Matthias Mondini, director de monetització digital de Prensa Ibérica.

“Estem convençuts que aquesta aliança ens posicionarà a l’avantguarda del màrqueting digital, promovent un canvi positiu a la indústria i establint nous estàndards de transparència i respecte per l’usuari”, afegeix.

“Gràcies a aquesta unió podem seguir apostant per un entorn digital més responsable centrat en la privadesa dels usuaris, on els mitjans pioners i amb visió a llarg termini com a Premsa Ibèrica desenvolupen un paper crucial”, assenyala Mónica Rodríguez, directora general d’Utiq a Espanya.

Utiq ja compta amb aliances estratègics amb grups com Vocento o El.Nacional.cat.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram