Els tres primers mesos de l’any, la inversió publicitària va ser de 1.643,3 milions d’euros en el conjunt de l’Estat, un increment del 4,4% respecte dels 1.574,5 milions ingressats en el mateix període de 2023, segons l’estudi i2p de Media Hotline i Arce Media.

D’un any a l’altre, la inversió publicitària va créixer en la majoria dels àmbits, amb tres excepcions: la ràdio, amb 94,7 milions facturats (un 0,7% menys que el primer trimestre de l’any passat); la premsa amb 62,8 (–12,7%), i els dominicals amb 1,9 milions (–13,9%).

Per la seva part, en televisió es van ingressar 385,4 milions d’euros (+7,9%); en mitjans digitals 182,1 milions (+0,8%); en revistes 15,7 (+1%); en exterior 109,4 (+8,1%), i en cinema 8,3 milions (+42,8%).

Finalment, la inversió publicitària va ser de 399,6 milions d’euros en cercadors (+5,1%); de 306,8 milions en xarxes socials (+5,5%); de 60,9 en classificats digitals (+1,7%), i de 15,5 milions en influencers (+14,2).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram