Paco Badia, Caio Fontenele i Pipo Virgós.

El festival d’innovació en comunicació Sitges Next ha incorporat al programa de la novena edició una ponència al voltant de les campanyes de la marca Heinz. Ho farà de la mà del seu director de projectes, Caio Fontenele, qui estarà acompanyat dels directors creatius executius Paco Badia (d’VML Spain) i Pipo Virgós (Wunderman Thompson).

Els tres nous participants se sumen als anunciants prèviament: Joan Alvares, Álvaro Antoñanzas, Miguel Espada, Laia Grassi, Christian López, Xavier Mitjana, Jaume Montané, Álvaro Monzón, Albert Mundet, Mike Ramos, Delia Rodríguez, Isabel Sebastián, Esther Souto i Jimena Tormo. En els propers dies, el festival donarà a conèixer el conjunt de la programació.

El Sitges Next 2024 tindrà lloc els dies 9 i 10 de maig al Teatre Prado. El certamen se celebrarà en aliança amb el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, que el dia 9 organitzarà els Premis Impacte i la Nit del Màrqueting i la Comunicació.

Sitges Next suma ponències de Putos Modernos i Barça Innovation Hub
El Sitges Next incorpora ‘batalles’ creatives en viu
Delia Rodríguez i Xavier Mitjana oferiran ponències sobre IA a Sitges Next
Sitges Next abordarà les hiperexperiències de la mà de DeuSens
El Sitges Next 2024 anuncia els primers ponents
Els creadors visionaris protagonitzaran el Sitges Next 2024
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram