La novena edició del festival d’innovació en comunicació Sitges Next continua sumant talent. Les dues darreres incorporacions al programa són Tobey Duncan responsable d’estratègia a Uncommon Creative Studio London, i Mona León Siminiani, fundadora i directora de Formidable Factory (anteriorment, La Sonora Podcast).
Els dos nous participants se sumen als anunciants prèviament: Caio Fontenele, Paco Badia, Pipo Virgós, Joan Alvares, Álvaro Antoñanzas, Miguel Espada, Laia Grassi, Christian López, Xavier Mitjana, Jaume Montané, Álvaro Monzón, Albert Mundet, Mike Ramos, Delia Rodríguez, Isabel Sebastián, Esther Souto i Jimena Tormo.
El Sitges Next 2024 tindrà lloc els dies 9 i 10 de maig al Teatre Prado. El certamen se celebrarà en aliança amb el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, que el dia 9 organitzarà els Premis Impacte i la Nit del Màrqueting i la Comunicació.
L’equip d’estratègia i creatiu de Heinz s’afegeix al Sitges Next Sitges Next suma ponències de Putos Modernos i Barça Innovation Hub El Sitges Next incorpora ‘batalles’ creatives en viu Delia Rodríguez i Xavier Mitjana oferiran ponències sobre IA a Sitges Next Sitges Next abordarà les hiperexperiències de la mà de DeuSens El Sitges Next 2024 anuncia els primers ponents Els creadors visionaris protagonitzaran el Sitges Next 2024