El mercat de la televisió de pagament a l’Estat segueix creixent a bon ritme. Segons dades de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència, al final del segon trimestre de 2016 hi havia 5.848.517 abonats a la TV de pagament (la seva xifra més alta), el que representa un increment de l’1,78% respecte el trimestre anterior, i del 9,17% en comparació al juny de 2015.

Del total dels abonats a la televisió de pagament, un 83,37% la tenien contractada sota alguna modalitat empaquetada amb serveis de telefonia i/o internet, quan un any abans eren el 66,65%. Més concretament, a finals de juny de 2016, el total de paquets amb el servei de TV de pagament inclòs era de 4.876.026, xifra que representa un increment del 4,47% respecte el primer trimestre i del 36,57% en comparació al 2015.

El creixement del nombre d’abonats, és clar, repercuteix en els ingressos. En el segon trimestre de 2016, la televisió de pagament va ingressar 686,15 milions d’euros, un 10,27% més que els primers tres mesos de l’any i un 33,23% més que els registrats durant el mateix període de 2015. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram