Al febrer, la cadena pública catalana s’ha mantingut com la més vista per sisè mes consecutiu, i a més a tornat a ampliar distàncies respecte la resta. Així, TV3 ha registrat un 13,2% de quota de pantalla, nou dècimes més que al gener, incrementant el seu avantatge d’un punt a 2,5.

En segona posició es col·loca Telecinco, amb un 10,7% de share (guanya una dècima), que avança Antena 3, amb un 10,4% (en perd nou). A continuació, La Sexta, amb un 7,1% de quota (suma cinc dècimes), torna a superar La 1, que es queda amb un 6,9% (cau tres dècimes). Les segueixen Cuatro, amb un 6,6% (guanya tres dècimes), i 8tv, amb un 3,7% (en puja una).

A banda, TV3 ha estat la cadena més vista durant 24 dels 29 dies de febrer; ha liderat el rànquing de programes amb més audiència tots els dies del mes, dels quals 22 gràcies als Telenotícies, i ha situat 20 programes entre els 40 més vistos, entre els quals vuit entre els deu primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 obté una quota de pantalla de l’1,5% (sis dècimes menys que al gener, quan va igualar el seu rècord històric), el Super3/33 registra un 1,3% de share (repeteix resultat), i l’Esport3 l’1,2% (també manté quota).

Telecinco es manté líder a l’Estat

En el conjunt de l’Estat, al febrer, Telecinco ha conservat el primer lloc per 18è mes seguit amb un 14,7% de quota de pantalla (vuit dècimes més que al gener), distanciant-se de la seva principal rival, Antena 3, que es queda amb un 13,1% (perd cinc dècimes). Per darrere es troben La 1 amb el 10,2% de share (suma una dècima); La Sexta, amb un 8% (en guanya set), i Cuatro, amb un 6,5% (retrocedeix una dècima).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram