La cadena pública catalana s’ha mantingut com la més vista al març per setè mes consecutiu, però les distàncies s’han escurçat considerablement. En concret, TV3 ha perdut 1,2 punts respecte febrer i ha registrat un 12% de quota de pantalla, mentre que Telecinco puja tres dècimes fins a l’11%. D’aquesta manera, es passa dels 2,5 punts d’avantatge de febrer a un punt, la mateixa diferència que hi havia al gener respecte la segona classificada.

Per darrere hi ha Antena 3, amb un 10% de share (retrocedeix quatre dècimes), seguida de Cuatro, que avança dues posicions amb un 6,9% (torna a guanyar tres dècimes). A continuació es troben empatades amb un 6,8% La 1 (cau una dècima) i La Sexta (en perd tres). Tanca el rànquing 8tv amb el 3,6% de quota (una dècima menys).

A banda, TV3 ha estat la cadena més vista durant 17 dels 31 dies de març; ha liderat el rànquing de programes amb més audiència 30 dies, dels quals 24 gràcies als Telenotícies, i ha situat 20 programes entre els 40 més vistos, entre els quals set entre els deu primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, tots incrementen una dècima respecte el febrer: el 3/24 obté una quota de pantalla de l’1,6%, el Super3/33 de l’1,4% i l’Esport3 de l’1,3%.

Telecinco es manté líder a l’Estat

En el conjunt de l’Estat, al març, Telecinco ha conservat el primer lloc per 19è mes seguit amb un 14,7% de quota de pantalla (el mateix resultat que al febrer), distanciant-se de la seva principal rival, Antena 3, que es queda amb un 12,8% (perd tres dècimes). Per darrere segueixen La 1 amb el 9,9% de share (retrocedeix tres dècimes); La Sexta, amb un 7,4% (cau sis dècimes), i Cuatro, amb 6,9% (guanya quatre dècimes).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram