laSexta arriba a la majoria d’edat amb una renovació de la seva imatge. Per celebrar l’efemèride, la cadena actualitza la seva identitat amb el restyling del logotip i el disseny d’un nou sistema visual per a totes les peces gràfiques de laSexta, tant de l’emissió televisiva com de les aplicacions digitals i suports off air.

“Fidel a l’esperit divertit i irreverent de laSexta, la nova proposta visual és coherent i continuista amb la seva consolidada imatge, però imprimint més caràcter i varietat. Arrelada al seu ADN, la renovada identitat reflecteix una obertura cap a una oferta de continguts més àmplia i diversa”, assenyala el mitjà en un comunicat.

Al llarg de la setmana, laSexta celebrarà el 18è aniversari amb especials de dos dels seus programes, El intermedio (que també complirà 18 anys) i La Sexta columna.

laSexta va néixer el 2006 i sis anys després es va integrar al grup Antena 3, en una operació d’absorció completada el 2013 amb la creació d’Atresmedia.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram