La televisió pública catalana ha tancat el febrer empatada en audiència amb la cadena mare de Mediaset després que al gener ja va veure com el seu avantatge es reduïa. En concret, totes dues han registrat una quota de pantalla del 12,7%, però mentre TV3 ha incrementat una dècima respecte el mes anterior, Telecinco n’ha guanyat vuit. Al gener, la privada estatal ja havia sumat nou dècimes, mentre que TV3 en va perdre cinc.

Per darrere es troben Antena 3, amb un 11,1% de share (cau vuit dècimes); La 1, amb el 7,6% (en perd tres); Cuatro, amb un 7,4% (en guanya tres); La Sexta, amb un 6,8% (en suma una), i 8tv, amb el 3,7% (puja quatre dècimes).

Al febrer, TV3 ha liderat el rànquing de programes més vistos en 27 dels 28 dies, dels quals 25 amb les diferents edicions dels Telenotícies. A més, en 14 dies TV3 ha ocupat les tres primeres posicions d’aquesta classificació, i en 15 dies els dos primers llocs han estat per als Telenotícies. A banda, TV3 ha situat 19 programes entre els 40 més vistos, ocupant els set primers llocs.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el Super3/33 ha obtingut l’1,5% de quota de pantalla (una dècima menys); el 3/24 ha repetit el resultat de gener, l’1,4%, i Esport3 ha registrat un 1,1% (cau una dècima).

Telecinco continua líder a l’Estat

En el conjunt de l’Estat, al febrer, Telecinco ha mantingut el primer lloc amb un 15,4% de quota, guanyant 1,2 punts respecte el mes anterior. Per darrere han quedat Antena 3, amb el 13,2% de share (perd sis dècimes); La 1, amb 10,2% (en cau dues); La Sexta, amb el 8% (puja tres dècimes), i Cuatro, amb el 7,5% (en guanya dues). 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram