La cadena pública catalana va tancar l’abril de nou com a líder en el rànquing d’audiències, i a més ho va fer distanciant-se de la segona. En concret, TV3 va registrar un 12,4% de quota de pantalla, una dècima més que al març, mentre que Telecinco es va quedar amb l’11,7%, perdent quatre dècimes. D’aquesta manera, l’avantatge s’ha incrementat de dues dècimes a set.

Per darrere continuen Antena 3, amb un 11,3% de share (cau una dècima); La 1, amb el 7,6% (la guanya); Cuatro, amb el 6,9% (perd quatre dècimes); La Sexta, amb un 6,6% (en baixa dues), i tanca 8tv amb el 3,3% (cau una dècima).

A l’abril, TV3 ha estat la cadena més vista durant 16 dies; ha liderat el rànquing de programes més vistos en 26 dels 30 dies, dels quals 22 amb les diferents edicions dels Telenotícies; i ha situat 19 programes entre els 40 més vistos, 13 dels quals entre els 20 primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el Super3/33 ha obtingut l’1,5% de quota (retrocedeix una dècima); el 3/24, un 1,2% (en cau tres), i Esport3 ha registrat un 1,4% (guanya una dècima).

Telecinco continua líder a l’Estat

En el conjunt de l’Estat, a l’abril, Telecinco ha mantingut el primer lloc per vuitè mes amb un 14,8% de quota de pantalla (cinc dècimes menys que al març). Per darrere han quedat Antena 3, amb el 13,9% de share (guanya mig punt); La 1, amb el 9,9% (cau una dècima); La Sexta, amb el 7,4% (torna a perdre tres dècimes), i Cuatro, amb el 7,2% (també en baixa tres). 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram