El festival d’innovació en comunicació Sitges Next continua sumant ponents al programa de la seva vuitena edició. Les noves incorporacions són Pablo Muñoz, soci fundador de l’agència Cøllage; Ramon Castillo, director creatiu, i Pablo Filomeno, cofundador i conseller delegat de Feeder.
Els tres se sumen als ponents anunciats les darreres setmanes: Enric Soldevila, Ana Luna, Natalia Mirapeix, Joakim Borgström, Marta Llucià, Ferran López, Beatriz Martín Valcárcel i Anna Roca.
L’organització del certament anunciarà aquesta setmana els darrers ponents previstos i el conjunt de la programació.
El Sitges Next 2023 tindrà lloc el 7 i el 8 de juny al Teatre Prado, amb la intel·ligència artificial i el seu impacte directe en la comunicació i els professionals com a leitmotiv.
Enguany, el Sitges Next se celebrarà en aliança amb el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, que el dia 8 organitzarà els Premis Impacte i recuperarà la Nit del Màrqueting i la Comunicació com a continuïtat del festival, ambdues iniciatives plantejades com a gran esdeveniment del sector.