Amb motiu de les vacances d’estiu, el servei de notícies de Comunicació 21 romandrà inactiu durant l’agost. Mentre dura l’aturada, però, us proposem algunes lectures.

Entenem que, al llarg de l’any, davant la intensitat de l’actualitat informativa, moltes entrevistes i reportatges de consum més reposat s’acaben passant per alt, s’ajornen indefinidament o es llegeixen en diagonal.

Per això, a continuació us enllacem 25 peces que hem anat publicant durant el curs que acabem de deixar enrere per si les voleu llegir (o rellegir) durant l’agost.

1. Toni Cruanyes: “Em fa mal pensar que un dia TV3 ja no es dirà TV3”

2. Adam Martín: “En el periodisme m’he sentit segon plat massa vegades”

3. Gemma Nierga: “Les dones periodistes estem conquerint el lloc i l’espai que ens mereixem”

4. D2024. Per un any de la ràdio, nacional i integral

5. Lluís Canut: “Veient qui signa una primícia del Barça se sap quin directiu ha fet la filtració”

6. Jofre Llombart: “ElNacional.cat és l’únic que està capacitat per engendrar un grup de comunicació més robust. No ens quedarem únicament sent un diari digital”

7. Màbel Martí: “Té molt valor que À Punt aposti per l’entreteniment en valencià en un moment en què no és fàcil”

8. Montse Armengou: “Hi ha poques TV al món que apostin per situar documentals de manera estable i en ‘prime time’”

9. Esteve Crespo: “La Generalitat hauria de donar un suport institucional més decidit i clar a RTVE Catalunya”

10. Pere Buhigas: “Fa anys que ningú es planteja que Ràdio 4 no sigui una emissora com la que és”

11. Enric Marín: “El català està perdent pistonada a la universitat. Hem de reaccionar, és una prioritat”

12. Albert Sáez: “Per què Google no ens el vàrem inventar els diaris? Què fèiem, mentrestant, venent promocions d’olles?”

13. El paisatge comunicatiu de Catalunya, 25 anys després: col·lapse i continuïtat

14. Les TV i les ràdios catalanes dediquen a la cultura el 20% de la programació i el 10% dels informatius

15. Mari Pau Huguet: “Avui a TV3 hi ha una certa pràctica de funambulisme amb el català”

16. Una oferta audiovisual inodora, incolora i insípida nacionalment?

17. Josep Cuní: “El català ha marcat una línia de consum radiofònic que redueix la capacitat dels mitjans espanyols”

18. Carmina Crusafon: “Els casos d’èxit de mitjans de proximitat internacionals poden inspirar les nostres capçaleres”

19. Joan Camp: “Quan miro el sector, al·lucino: viu en un cert immobilisme, quan el que es tracta és de sacsejar”

20. Ana Polo: “Amb ‘Històriques’ simplement he intentat fer un pòdcast interessant, no un pamflet”

21. La Xarxa: 25 anys d’una aposta guanyadora

22. Twitch, un nou aparador en el mercat de la informació

23. Joan Escrivà: “D’una llavor d’odi s’ha creat una campanya de foment de la lectura”

24. Antoni Bassas: “Els projectes comunicatius han de tenir ànima, si no, no funcionen”

25. Cristina Villà: “El 3Cat és el projecte més rellevant del segle XXI per a l’audiovisual en català”

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram